Politica de returnare
Departamentul Relații Clienți |
|
Cum să schimbi produsul?
Procesarea rapidă a schimburilor este esențială! Cum ar trebui să faci asta? Returnează produsul pe care l-ai comandat și fă imediat o nouă comandă. Vom rezerva produsul ales de tine, astfel încât nimeni nu îl va cumpăra in prealabil. Pentru a procesa rapid schimbul, poți plăti imediat noua comandă.
Ambalează produsul
Printează declarația de returnare, care include eticheta de returnare cu instrucțiunile de expediere. | Asigură bunurile returnate, pregătește declarația de returnare semnată și ambalează totul corespunzător. ATENȚIE: nu distruge cutia originală, de exemplu, prin sigilarea acesteia cu bandă adezivă. |
Trimite coletul prin metoda preferată la următoarea adresă: ARMODO Gleboka 34 43-400 Cieszyn (Polonia) |
Rambursarea fondurilor
Rambursarea fondurilor îți va fi trimisă în termen de 3-5 zile lucrătoare de la momentul primirii și verificării pachetului primit de la tine. În circumstanțe excepționale, acest termen poate fi prelungit până la maximum 14 zile.
În funcție de metoda de plată pe care ai ales-o, vei primi rambursarea prin aceeași metodă. În cazul în care comanda a fost plătită prin transfer tradițional sau la livrare, rambursarea se va face în contul indicat sau în soldul Clientului (dacă ai ales această opțiune).
În cazul în care comanda a fost plătită prin PayPal sau Przelewy24, banii vor fi restituiți prin intermediul acestor servicii sau în soldul Clientului (dacă ai ales această opțiune).
Rambursarea fondurilor va determina o ajustare a documentului de confirmare a achiziției.